nedelja, 1. junij 2008

Rižarna - Risiera di San Sabba


Z eno besedo... žalostno, z ostalimi besedami se sprašujem zakaj tega nisem že prej vedel. Šel sem v moje skladišče srednje in osnovnošolskih zvezkov zgodovine ter v vseh zvezkih iskal "Rižarno". Rezultat iskanja = "Big fucking zero." Pa da bo kdo mislil, da sem gotovo to prešprical (nikoli nisem manjkal pri uri zgodovine, pa v vsej osnovni in srednji šoli sem pri zgodovini imel petice). Pa vseeno ne vem, da je samo pol ure oddaljen Trst imel koncetracijsko taborišče, kjer so na podoben oz. enak način kot v vseznanem Dachau in podobnimi sežigali slovence.
No sedaj vsaj vem nekaj več... Želim vedeti malce več, ... "Welcome Almightly Wikipedia"...Risiera di San Sabba... "No results in English language",... "Ni rezultatov v slovenskem jeziku",... Halllloooo... V scukrani italijanščini le dobim nekaj zapisov, s parimi klavrnimi slikami. Tudi prav jebeni internet, grem raje k Real World Source (mio nonno).

2 komentarja:

Rhuantavan pravi ...

In kaj vse sploh še ne vemo...

Nončkoti in strici so še vedno najboljši izvor znanja in ne štejem več, koliko krat mi je blo žal, da nisem bolj pogosto debatiral z nonotom. Sedaj je prepozno.

Matjaz pravi ...

Na vso žalost je res tako, da se tega zavemo šele takrat ko je prepozno... Ko si majhen (nedorasel) rečeš "eh dej nono me ne briga". Čez dobro leto dve se pa z glavo tolčeš ob zid...